Te arsimimi pėr minoritetet, numri i mėsimdhėnėsve nė raport me nxėnėsit ėshtė 1 me 14, derisa pėr shqiptarėt e Kosovės ėshtė 1 me 21. Shikuar nga aspekti financiar, pėr nxėnėsit nga radhėt e minoriteteve ndahen 25% mė shumė mjete.
Programet e trajnimeve profesionale janė kryer nga shumė agjenci ndėrkombėtare dhe vendore. Nė vitin 2006 janė trajnuar 70% tė mėsimdhėnėsve. Pėrqindja e mėsimdhėnėsve tė trajnuar dallon prej njė rajoni nė tjetrin. Nė Gjakovė, p.sh., janė trajnuar mbi 90% tė mėsimdhėnėsve, ndėrsa ka komuna ku kjo pėrqindje nuk arrin 50%.
Sa u pėrket plan-programeve mėsimore, pėr minoritetin turk dhe boshnjak plan-programet e gjuhės amtare, historisė, gjeografisė, artit figurativ dhe edukatės muzikore janė hartuar nga ekspertėt e kėtyre komuniteteve, kurse materia mėsimore pėr lėndėt e tjera ėshtė pėrkthyer, duke ua pėrshtatur specifikave tė komuniteteve tė cilave u dedikohet. Gjatė zhvillimit tė procesit arsimor, pėr plan-programet qė pėrdoren janė bėrė konsultime edhe me ekspertėt e pakicės ashkalike, rome dhe egjiptiane. Minoriteti goran ėshtė integruar mė vonė, mirėpo edhe pėr nxėnėsit e kėtij komuniteti tashmė janė hartuar plan-programet mėsimore. Profesionistėt e komunitetit serb nuk kanė pranuar tė angazhohen nga Ministria.