Me rritjen e numrit tė nxėnėsve pėr klasė (ėshtė njė gjė e zakonshme qė klasat tė kenė 40-50 nxėnės) dhe me rėnien e pagės sė mėsuesit po ndodh qė mėsuesi bėn njė shpjegim pėr nxėnėsin mesatar gjė qė bėn tė mundur qė nxėnėsit me nevoja tė veēanta, megjithėse ndodhen nė klasė nuk pėrfitojnė nė mėnyrė efektive.
UNICEF mbėshtet strategji tė reja tė mėsimdhėnies dhe tė tė nxėnit si: metodologjitė interaktive dhe ato qė vėnė nė qendėr tė tyre nxėnėsin pėr tė parandaluar kėtė margjinalizim tė padukshėm dhe braktisjet e shkollės. 200 mėsues janė trajnuar pėr tė pėrdorur kėto strategji dhe kjo ka ēuar nė pėrmirėsimin e performancės nė matematikė e lexim tė rreth 1.500 nxėnėsve me vėshtirėsi nė tė nxėnė.