Statistikat kombėtare nuk flasin pėr ekzistencėn e dallimeve sipas seksit nė arsim. Tė dyja sekset ndjekin arsimin parashkollor dhe atė 8-vjeēar pothuajse nė mėnyrė tė barabartė. Ndėrsa shkollat e mesme nė zonat urbane dhe universitetet ndiqen mė shumė nga vajzat sesa nga djemtė.
Megjithatė, njė studim i vitit 2003 i Gender Revieė in Education mbėshtetur nga UNICEF vė nė dukje njė prapambetje nė regjistrimin e vajzave veēanėrisht nė zonat rurale. Nė zonat rurale vajzat janė mė tė prirura sesa djemtė ta braktisin shkollėn pėr shkak tė dallimeve gjinore, shqetėsimeve tė familjes pėr sigurinė e tyre dhe mungesės sė tualeteve nė shkollė. Njė grup pune pėr ēėshtjet gjinore i ngritur kohėt e fundit ka hartuar indikatorė gjinorė dhe plane veprimi pėr tė krijuar njė plan arsimor kombėtar tė fokusuar nė ēėshtjet gjinore pėr vitin 2004.