ForumForum  PortalliPortalli  GalleryGallery  RegjistrohuRegjistrohu  identifikimiidentifikimi  
Kėrko
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Tema Fundit
» Rreziqet dhe mbrojtja e rrjetit pa tela
Mon Dec 19, 2011 3:20 pm nga baton

» Download 62 Programe
Thu Dec 15, 2011 12:09 pm nga muha

» Paraqitni problemet tuaja
Wed Dec 14, 2011 12:55 pm nga muha

» Nese e kini XP jo Origjinal atehere merrne patjeter ket Software
Sun Dec 20, 2009 6:03 am nga CLIRIMI

» Chocolatier 2: The Secret Ingredient
Mon Nov 02, 2009 7:38 pm nga konvict

» Beni KErKEsa pER fIlmA
Thu May 07, 2009 11:20 am nga ZAMIRI75

» Exclamation 1 menyr per web hacking
Sat Feb 07, 2009 5:11 pm nga p!rAt-xXx

» SONY ERICSSON S001 – I KA TĖ GJITHA
Tue Feb 03, 2009 2:55 am nga p!rAt-xXx

» prezentimi
Wed Oct 29, 2008 9:10 pm nga Shkodran

Navigacion
 Portalli
 Indeksi
 Lista e Anėtarėve
 Profili
 Kėrko
Shiko rezultatet live

Share | 
 

 Pse shkenca deshton ne shpjegimin e Zotit

Shko poshtė 
AutoriMesazh
Shpetimii
Webmaster
Webmaster
avatar

Male
Numri i postimeve : 277
Job/hobbies : Programing and Design
Registration date : 03/02/2008

MesazhTitulli: Pse shkenca deshton ne shpjegimin e Zotit   Fri Mar 21, 2008 1:19 pm

Pse shkenca dėshton nė shpjegimin e Zotit
"Duke predikuar se janė tė menēur, ata budallosen..."
"Mė lejoni t'ju spjegoj problemin qė e ka shkenca me Zotin."
Profesori ateist i filozofisė pauzon para klasės sė tij dhe mandej kėrkon
qė njėri prej studentėve tė tij tė ngritet nė kėmbė.
Ti je musliman, apo jo, biro?
Po , zotėri.
Tėherė sigurisht beson nė Zot?
Absolutisht.
A ėshtė Zoi i mirė?
Sigurisht! Zoti ėshtė i mirė.
A ėshtė Zoti i plotfuqishėm? A mundet Zoti tė bėn ēdo gjė?
Po.
Ti a je i mirė apo i keq?
Kur'ani thotė se jam i keq.
Profesori zgėrdhihet me vetėdije. Ahh! KUR'ANI! Ai pauzon pėr njė ēast.
Kam njė pyetje pėr ty. Tė themi se kėtu ka njė njeri tė sėmurė dhe se ti
mund ta shėrosh. A do ta kishe ndihmuar? A do tė ishe munduar?
Po zotėri, do t'i kisha ndihmuar.
Atėherė je i mirė....!
Nuk do ta kisha thėnė atė.
Pėrse tė mos e thuash atė? Ti do ta kishe ndihmuar personin e sėmurė dhe tė
gjymtuar... nė fakt po tė mundeshim, shumica prej nesh do ta kishim bėrė
kėtė,... por Zoti nuk e bėn.
*Ska pėrgjigjje*
Ai nuk e bėn, apo jo? Vėllanė e kisha musliman i cil vdiq nga kanceri edhe
pse i luteshte zotit ta shėron. Si mund tė jetė ky Zot i mirė? Hmmm? A mund
ti pėrgjigjesh kėsaj?
*Ska pėrgjigje*
Njeriu i moshuar ėshtė ngushėllues. Jo, nuk mundesh, apo jo?
Ai ngre gotėn prej bankės sė tij dhe pi njė gjėnjkė qė ti jep kohė studentit
pėr tu liruar. Nė filozofi duhet tė shkosh ngadalė me tė rinjtė.
Tė fillojmė pėrsėri, djalosh. A ėshtė Zoti i mirė?
Hm.. Po.
A ėshtė dreqi i mirė?
Jo.
Prej nga vjen dreqi? Studenti belbėzon. Prej... Zotit...
Ashtu ėshtė. Zoti e bėri dreqin, apo jo? Njeriu i moshuar i kalon gishtat
kockėdalė nėpėr flokėt e tij tė rralla dhe i kthehet publikut studentor qė
zgėrdhihet.
Mendoj se do tė kemi njė semestėr shumė zbavitės, zonja dhe zotėri.
Pastaj i kthehet muslimanit: Mė trego , biro. A ka tė keqe nė botė? : Mė
trego , biro. A ka tė keqe nė botė?
Po, zotėri.
E keqja ėshtė ēdokund, apo jo? A krijoi ēdo gjė?
Po.
Kush e krijoi tė keqen?
*Ska pėrgjigje*
A ka nė kėtė botė sėmundje, amoralitet, urrejtje, shėmtime, pra tė gjitha
gjėrat e kėqija, a ekzistojnė nė kėtė botė?
Studenti pėrpėlitet nė kėmbė.
Po.
Kush i krijoi ato?
*Ska pėrgjigje*
Profesori befas i bėrtet studentit tė tij. KUSH I KRIJOI ATO, MĖ TREGO TĖ
LUTEM!
Profesori afrohet pėr sulmin pėrfundimtar dhe i hypė muslimanit mbi fytyrė.
I flet me zė tė ulėt dhe tė qetė: Zoti krijoi ēdo tė keqe, apo jo biro. Ai ,
biro?
*Ska pėrgjigje*
Studenti mundohet ta mban shikimin e qetė te profesori, por dėshton. Befas
ligjėruesi ndahet pėr tė bėrė ca hapa nė klasė si njė ujk i vjetėr.
Klasa ėshtė e fascinuar.
Mė trego, vazhdon ai, si ėshtė e mundur qė ky Zot ėshtė i mirė nėse ai ka
krijuar ēdo tė keqe gjatė tė gjitha kohėrave?
Profesori i hap duart gjerė e gjatė pėr ta pėrshkuar tėrė tė keqen dhe
marrinė e botės.
E gjithė urrejtja, brutaliteti, tėrė dhimbjet, tė gjitha mundimet, tė
gjithat vdekjet dhe shėmtimet dhe tė gjitha vuajtjet e krijuara nga ky Zot i
mirė janė anekėnd botės, apo jo, djalosh i ri?
*Ska pėrgjigje*
A nuk e vėren nė ēdo vend? Hm?
Pauzė.
A thua aspak? Profesori i afrohet pėrsėri fytyrės sė studentit dhe
pėrshpėritė,
A ėshtė Zoti i mirė?
*Ska pėrgjigje*
A beson nė Zot, biro?
Zėri i vet e tradhėton studentin dhe ai shpėrthen.
Po, profesor. Besoj.
Njeriu i vjetėr e shkund kokėn me mėrzi. Shkenca thotė se ke pesė shqisa tė
cilat i pėrdorė pėr ta identifikuar dhe vėshtruar botėn rreth teje. A e ke
parė ndonjėherė Zotin?
Jo, zotėri. Asnjėherė nuk e kam parė Atė.
Atėherė na trego se a e ke dėgjuar ndonjėherė Zotin tėnd?
Jo, zotėri. Nuk e kam dėgjuar.
A e ke ndjerė ndonjėherė Zotin tėnd, shijuar, apo nuhatur erėn e tij... nė
fakt, a ke ēfarėdo pėrceptimi shqisor pėr Zotin tėnd?
*Ska pėrgjigje*
Pėrgjigju, tė lutem.
Jo, zotėri, frikėsohem se jo.
Ti FRIKOHESH... se nuk ke pasur?
Jo, zotėri.
Dhe krahas kėsaj ti beson nė Atė?
...po...
Kjo kėrkon BESIM!
Profesori buzėqesh me urtėsi me vartėsin.
Sipas ligjeve tė shkencės empirike, testuese, demonstruese, protokolare,
Zoti yt nuk ekziston. Ēka i thua kėsaj, biro? Ku ėshtė Zoti yt tani?
*Studenti nuk pėrgjigjet*
Ulu poshtė, tė lutem.
Muslimani ulet... i mundur.
Njė musliman tjetėr e ngritė dorėn.
Profesor, a mund ti drejtohem klasės?
Profesori kthehet dhe butėqeshė.
Ah, edhe njė musliman nė pararojė! Eja, eja, djalosh i ri.
Fol pak menēuri tė drejtė para kėtij tubimi.
Muslimani shiqon rreth dhomės.
Jeni duke bėrė disa pika dhe pėrfundime interesante, zotėri. Tani unė kam
njė pyetje pėr ju. A ka ndonjė gjė tė tillė si nxehtėsi?
Po, pėrgjigjet profesori. Ka nxehtėsi.
A k ndonjė gjė tė tillė si ftohtėsi?
Po biro, ashtu ėshtė, edhe ftohtėsi ka.
Jo, zotėri nuk ka.
Zgėrdhirja e profesorit ngrihet. Dhoma befasisht ftohet tepėr. Muslimani i
dytė vazhdon.
Mund tė keni shumė nxehtėsi, tepėr nxehtėsi, super nxehtėsi, mega nxehtėsi,
nxetėsi tė bardhė, pak nxehtėsi ose aspak nxehtėsi, por nuk kemi ndonjė gjė
tė quajtur ftohtėsi. Mund tė arrijmė 458 gradė nėn zeron, qė do tė thotė
aspak nxehtėsi, por nuk mund tė shkojmė mė tutje nga ajo. Njė gjė e tillė si
ftohtė nuk ekziston, pėrndryshe do tė mund tė shkonim nė mė ftohtė se 458
gradė. E shihni, ftohtė ėshtė vetėm fjala tė cilėn e pėrdorim qė ta
pėrshkruajmė mungesėn e nxehtėsisė.
Ftohtėsinė nuk mund ta masim, ndėrsa nxehtėsinė mund ta masim nė njėsi
termale pasiqė nxehtėsia ėshtė energji. Ftohtėsia nuk ėshtė e kundėrta e
nxehtėsisė, zotėri, por vetėm mungesa e saj.
Qetėsi. Njė gjilpėrė bie dikund nė klasė.
A ka gjė tė tillė si errėsira, profesor?
Po..
Pėrsėri jeni nė gabim, zotėri. Errėsira nuk ėshtė diēka, ajo ėshtė mungesa e
njė gjėje. Mund tė keni dritė tė zbehtė, dritė normale, dritė tė madhe,
dritė shkrepėtuese por nė qoftė se nė mėnyrė konstante nuk keni dritėajo
quhet errėsirė, apo jo? Ai ėshtė kuptimi tė cilin e pėrdorim pėr ta definuar
fjalėn. Nė realitet, errėsira nuk ėshtė (diēka). Po tė ishte, do tė
mundeshit ta bėni errėsirėn mė tė errėt dhe tė ma jepni njė kuti me errėsirė
mė tė errėsuar, profesor?
Nė kundėrshtim me vetveten, profesori buzėqesh me paturpshmėrinė rinore para
tij. Ky me tė vėrtetė do tė jetė njė semestėr i mirė.
A mund tė na tregosh se cili ėshtė qėllimi yt, djalosh i ri?
Po, profesor. Qėllimi im ėshtė se, premiset tuaja filozofike janė e metė qė
nė fillim dhe si rezultat i kėsaj edhe pėrfundimet tuaja duhet tė jenė tė
gabuara...
Profesori bėhet tym... e metė...? si guxon ti...?
Zotėri, a mund ta sqaroj se ēka nėnkuptoj?
Klasa dėgjon me vėmendje.
Sqaro..oh sqaro...
Profesori mundohet qė tė kontrollohet. Befasisht ėshtė i sjellshėm. Ai bėn
me dorė qė ta qetėsoė klasėn, me qėllim qė studenti tė vazhdon.
Ju punoni me premisėn e dualitetit, sqaron muslimani.
Pėr shembull ka jetė dhe mandej ka vdekje; ka Zot tė mirė dhe Zotė tė keq,
ju e shihni konceptin e Zotit si diēka tė kufizuar, si diēka tė cilėn mund
ta masim. Zotėri, shkenca nuk mund ta sqaron as edhe njė mendim. Ajo pėrdor
elektricitet dhe magnetizėm por asnjėherė nuk i ka parė e lere mė qė
plotėsisht ti kupton. Tė shihet vdekja si e kundėrta e jetės ėshtė tė jesh
injorant nga fakti se vdekja nuk mund tė ekziston si gjė e pavarur.
Vdekja nuk ėshtė e kundėrta e jetės, por vetėm mungesa e saj.
Djali i ri ngre njė gazetė tė cilėn e merr nga fqiu, i cili nė ndėrkohė e
kishte para vete.
Kėtu ėshtė njėri prej tabloidėve mė tė neveritshėm nė kėtė vend, profesor. A
ka njė gjė tė tillė qė quhet amoralitet?
Me siguri se ka, shih tani...
Gabim pėrsėri, zotėri. E shihni! Amoraliteti ėshtė vetėm mungesa e moralit.
A ka njė gjė tė tillė qė quhet padrejtėsi? Jo. Padrejtėsia ėshtė mungesa e
drejtėsisė.
A ka njė gjė tė tillė qė quhet e keqe? Muslimani pauzon.
A nuk ėshtė e keqja mungesa e sė mirės?
Fytyra e profesorit ka fituar njė ngjyrė alarmuese. Ai ėshtė aq i inatosur,
saqė momentalisht ėshtė pa fjalė.
Muslimani vazhdon. Nėse ka tė keqe nė botė, profesor, me ēka ne tė gjithė
pajtohemi, atėherė Zoti, nėse ekziston, do tė duhet tė plotėsonte ndonjė
punė pėrmes instrumentit tė sė keqes. Cila ėshtė ajo punė, tė cilėn Zoti e
plotėson? Bibla na thotė se ajo ėshtė qė tė shihet nėse secili prej nesh,
prej dėshirės sonė tė lirė, do tė zgjedhė tė mirėn nga e keqja.
Profesori tėrbohet: Si shkenctarė i filozofisė, nuk e shoh kėtė gjė si diēka
qė ka tė bėjė me ndonjė zgjidhje. Si realist, unė nė mėnyrė absolute nuk e
pranoj konceptin e Zotit ose ēfarėdo faktori tjetėr teologjik si pjesė e
barazimit botėror, pasiqė Zoti nuk mund tė perceptohet.
Unė do tė kisha thėnė se mungesa e kodit moral tė Zotit nė kėtė botė ėshtė,
me sa duket, njėra prej fenomeneve tė vazhdueshme mė preceptuese, pėrgjigjet
muslimani.
Gazetat bėjnė miliona dollarė duke e shfaqur ēdo ditė! Mė trego, profesor, a
i mėsoni studentėt tuaj se kanė evoluar nga majmuni?
Nė qoftė se i referohemi procesit natyror tė evoluimit djalosh, po, me dije
se i mėsoj.
Profesori bėn njė zė thithės me dhėmbėt e tij dhe i jep studentit tė tij njė
shikim tė qetė e tė ngurosur.
Profesor, pasiqė askush asnjėherė nuk e ka perceptuar procesin e evoluimit
gjatė veprimit tė tij dhe sė paku nuk mund tė vėrtetohet se ky proces ėshtė
afatgjatė, a nuk po e ligjeroni vetėm mendimin tuaj tani, zotėri? Vallė,
tani a nuk jeni shkenctar, por prift?
Do ta lė pa ndėshkuar paturpėsin tėnde nė favor tė bisedės sonė filozofike.
Tani, mbarove plotėsishtė apo jo? Vėrshėllon profesori.
Pra nuk e pranoni kodin moral tė Zotit pėr tė bėrė ate qė ėshtė e drejtė?
Unė besoj nė atė qė ėshtė, e ajo ėshtė shkenca!
Ahh! SHKENCA!, buzėqeshė fytyra e studentit.
Zotėri, ju kumtoni me vėrtetėsi se shkenca ėshtė studim i fenomeneve tė
pėrceptuara. Shkenca ėshtė po ashtu premisė e cila ėshtė e metė...
SHKENCA ĖSHTĖ E METĖ...?, belbėzon profesori
Klasa ėshtė nė zhurmė.
Muslimani vazhdon duke qėndruar nė kėmbė derisa zhurma humbet.
Nė vazhdim tė ēeshtjes tė cilėn ja diktoni mė herėt studentit tjetėr, amund
tė jap mjė shembull?
Profesori qėndron i qetė me menēuri.
Muslimani shikon rreth e rrotull : A ka ndokush nė klasė i cili ndonjėherė
ia ka parė trurin profesorit?
Klasa shpėrthen nė gaz. Muslimani tregon kah ligjeruesi i vjetėr, i cili
ėshtė duke vluar.
A ka ndokush nė klasė i cili ia ka parė trurin profesorit...ndjerė, prekur
apo nuhatur?
Si duket askush nuk e ka bėrė kėtė! Muslimani e shkund kokėn me keqardhje.
Duket se askush kėtu nuk ka pasur kurrfarė perceptimi shqisor tė trurit tė
profesorit nė ēfarėdoqoftė mėnyre.
Pra, nė pėrputhshmėri me ligjet e shkencės empirike , stabile,
demonstruese, protokolare, unė DEKLAROJ se profesori nuk ka tru.
Klasa ėshtė nė kaos.
Muslimani ulet,...pasiqė karrigeja shėrben pėr kėtė
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit http://www.dinama.net
 
Pse shkenca deshton ne shpjegimin e Zotit
Mbrapsht nė krye 
Faqja 1 e 1
 Similar topics
-
» Monda Korca: GAZETA TIRANA OBSERVER:-Kadri Morina, Potreti i nje investitori modest e te suksesshem.-nga Raimonda Moisiu

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi
 :: Besim fetar-
Kėrce tek: